Jumaat, 28 Oktober 2011

Temuduga dah selesai .....

    Sebenarnye semlam aku habis inteviu .. hmm , not bad la .. candidate y g inteviu pun smue ok2 .. xda y sombong .. aku rasa dekat 40 org jgk la y datang inteviu .. dlm kul 8.30 pendaftaran .. aku dpt turn no 10 .. tp x pasti pukul berapa aku masuk bilik utk diinteviu .. hehehe .. nasib boleh jawab soalan y dorg tanya .. nak tahu ap y dorg tanya ?

* mula2 dorg suruh perkenalkan diri dan latar belakang keluarga .. biasa la mula2 kan ..

* lps tu dye start tanya kenapa aku minat nak jadi jururawat ..

* lps tu dye tanya apa tugas2 jururawat n kempen2 yang kementerian kesihatan tgh buat skrg nie..

selebihnye dorg nak tgk aku blh bercakap atau x .. n nak tgk self-confidence kita n physical appearance kita bila berjumpa dgn org .. tu je..

alhamdulillah la.. nasib aku dpt jawab .. dorg pun ok2 jer .. xd la rasa takut ..

yang selepas inteviu ..

sebelum inteviu mmg kecoh .. hahaha ..

aku buat keje last minit .. resume aku buat ptg rabu tu .. sijil aku susun malamnya pulak .. hahaha .. smue da marah aku .. "asal x buat awal2?" kenape x siapkan smuanya ..
mmg agak kelam kabut sikit .. tp dorg x minx pun resume tu .. huh , letih aku terkejar2 p print resume ..  tp xpla , leh guna utk lain kali .. lain kali ?? wah , byk sgt ker inteviu y aku nak pg ? hihihi ...


ap2 pun , sape2 y nak g inteviu tu , jgn la jd macam aku .. last2 minit baru nak prepare .. kan dah kelam kabut .. nasib smue OK !!!

biladahabisinteviummgsyok!!!!!

1 ulasan: