Khamis, 20 Oktober 2011

mana janji kau ?

  mana janji kau ?

manusia sering kali mengucapkan janji , tidak kiralah janji tersebut ditepati atau tidak.. insan yang berjanji , adakah kau akan mengotakan janji atau sebaliknya ? pada insan yang setia menanti janji , adakah janji anda sudah dikotakan ? ya ,.. mmg mudah mengucapkan janji apatah lagi janji2 manis bagai nak rak.. yang ni janji tuk mendapatkan sesuatu pada mulanya.. ttp setelah memilikinya ,adakah janji itu akan dikotakan atau hanya menjadi janji? untuk yang berjanji , janji itu adalah satu tuntutan.. dan wajib dikotakan.. apabila kamu telah berjanji , hendaklah kamu kotakan.. ya ,. seperti aku , aku tgh menunggu seseorg datang kepadaku dan mengotakan janji yang dilafazkannya.. aku juga insan yang setia menunggu janjimu.. tidak jemu2 aku menunggu dirimu utk kembali kpd ku seperti yang telah dirimu janjikan.. aku tidak mahu janjimu hanya menjadi omongan kosong sj.. janjimu ibarat semangatku yang dipegang olehmu.. hilangnya janjimu , hilang juga lah semangat aku yang telah dirimu pegang selama ini.. aku meminta janji darimu , aku mengharap janji darimu dan aku menagih janji darimu.. sanggupkah kau melukakan hati seorg insan yang menunggu sebuah janji darimu... aku memohon agar dirimu akan menunaikan sebuah janji yang telah dirimu lafazkan kpdku.. 


yangmenyayangimuselalu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan