Isnin, 3 Oktober 2011

patutkah saya BERCINTA??

patutke aku BERCINTA?.. Persoalan nie selalu b'pusing2 dlm kepala aku,.. sampai aku pening kepala bila aku pikirkan.. haisshh.. sekarang nie pun aku tgh pening.. sbb memikirkan pasal BERCINTA ni la.. kadang2 aku jelez tgk org ad BF.. ye la, nampak happy jer.. leh share masalah, ad org care psl kita, gelak sama, nangis sama.. yang nie best la.. dpt y xd perasaan, mmg hancus la.. da la aku nie jenis sentimental.. hahaha.. ye kot.. btl , aku x tipu.. tapi ,kdg2 aku bersyukur sbb xde BF nie.. xde buang masa, duit, n tenaga aku y sejak azali ad sikit nie.. xde la aku terjebak dlm gejala SOSIAL nie.. bukan ap, aku pun manusia biasa kot.. ad nafsu n perasaan.. da la iman didada senipis tempeyek.. tambah pulak dengan NATES2 y sejak azali nak sesatkan anak Adam n Hawa nie.. Na'uzzubillah, minx dijauhkan drp benda2 buruk 2.. tu sbb aku konpius, patut ke aku BERCINTA..?


hmm..asenya blm lg kot.. calon pun xde.. jgn kate calon, blaja pun xabes ag nie.. (tp da gatai pk sal COUPLE2) haha..tp mak x marah kot.. cuma jgn abaikan 5 perkara..

*nak share ngan korg sikit...aku pun dpt drp motivator..

  • CINTA kpd ALLAH
  • CINTA kpd RASUL
  • CINTA kpd IBU BAPA
  • CINTA kpd GURU / ILMU
  • CINTA kpd DIRI SENDIRI
Dah lengkap semua tu...Last sekali barulah korg cari CINTA SEJATI korang..


yangselaluingatmak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan