Ahad, 30 Oktober 2011

Rindu Setengah Mati ......

  npe mesti lagu nie kua dlm radio ??

 tiba2 aku teringat kat dia bila dgr lagu nie .. rindu sgt2 kat dia .. mmg betul rindu nie menyakitkan .. menyakitkan segala urat saraf aku dan organ2 dalaman aku .. especially HATI AKU !!!  aku nak kau ada disisi aku apabila aku memerlukan kau dlm apa jua keadaan .. tapi kenapa kau buat aku mcm nie .?? kau tahu kan aku x boleh go tanpa kau .. kau tahu , tapi kau buat jugak .. kau xda perasaan ker bila kau buat aku macam ni ? kenapa kau sanggup buat mcm nie ? apa salah aku pd kau ?

apa salah aku ? apa kekurangan aku ?
kenapa kau x boleh terima aku ?
kau cakap kau bukan y terbaik utk aku ..
kau xda apa2 y nak dibanggakan ..
kau cakap aku boleh dpt lelaki y lg baek dr kau ..

tapi ,
kenapa kau boleh terima org laen ??
ataupun tu semua alasan y kau da x suka kat aku lg ..
berterus terang je la .. aku x kesah ..
aku boleh terima lagi ..
drp aku tahu kau da ad org lain ..
da 2 kali kau buat aku mcm nie ..

ataupun, kau mmg puas bila buat aku merana psl kau ?
dan mmg itu yang kau nak ?


apapun aku terima semua nie .. walaupun HATI AKU SAKIT SGT2 ..

akurindukausetengahmati.. AF

Tiada ulasan:

Catat Ulasan