Selasa, 19 Mac 2013

Minggu Ke-5 Kuliah

Assalamualaikum semua.

Dah hampir minggu ke-5 kuliah. Sekarang makin bertambah sibuk dengan meeting projek dan esaimen. Semakin betambah minggu, semakin bertambah homesick aku. Ya Allah, kenapalah rasa rindu sangat kat family. Rasa nak balik tiap-tiap minggu, tapi disebabkan kekangan masa dan faktor wang, aku terpaksa tahan perasaan ni. Aku kuatkan hati. Ya, aku kena kuat. Banyak lagi perkara yang aku perlu selesaikan. Aku perlu usaha lebih kuat untuk sem ni.

Bermacam dugaan yang datang sepanjang 5 minggu bermulanya sem 2 ini. Air mata pun dah puas aku keluarkan hingga tiada lagi air mata. Yang ada hanyalah sendu setiap malam. Tapi aku kuatkan hati. Ya, Allah lah tempat aku mengadu semua masalah yang melanda diriku. Moga aku tabah menghadapi hari-hari dan minggu-minggu yang akan datang. Aminnn.





So, chaiyok chaiyok Farah. Gambate ! Kau mampu lakukan. In Shaa Allah. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan