Ahad, 31 Mac 2013

Keliru?

Assalamualaikum semua.

Kelitu? Eh, kelirulah. Kelitu pun boleh. Hurm, minggu2 nak midsem ni semakin banyak cabaran dan halangan. Yeah, halangan untuk menyiapkan esaimen, projek tu, projek ni. Wahh, sibuk sangat ke aku ni pun? Tu yang aku keliru tuhh. Sibuk sangat ke aku ni? Ye kot, sibuk sangat pikir hal-hal lain yang tak berkaitan. Sebab tu sibuk manjang. Kan???

Naik sem 2 ni, aku rasa malas sangat-sangat. Mungkin sebab dah handal sangat kot. Handal pulak dah? Sah, aku memang tengah keliru ni. Apapun, gua nak semangat sem 1 gua balik. Walaupun tak berapa nak semangat pun sem 1 dulu. HAHA. Lagipun minggu ni gua BZ menjual tau. Habis semua blok dan aras gua pergi. :P Sampai sakitlah tangan gua ketuk tiap-tiap pintu. Hohoho. Sweet memory baq hanggg.. Haha.

In Sha Allah, aku boleh. ^_^

* Minggu depan midsem, so boleh balik. Yeay !!. Rindu Mak n semua. <3

Yeah !!! Ganbate Farah. Good Luck dengan Projek2 akan datang. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan