Khamis, 15 November 2012

KAMI MENGGILA SEMALAM..




Assalamualaikum semua.. MENGGILA?? Haaa!!

HEHE.. Semalam aku hangout dengan sayang-sayang aku.. Memasing tengah cuti midsem sekarang ni.. So, kami decide nak lepak kat AEON Station 18 ( paling besar kat Perak ). Dah letih jalan-jalan and shopping, memasing nak tengok wayang.. So, decide punya decide kami tengok cerita SILENT HILL.. Bapak best sampai aku tutup MATA.. Ika kata aku berdoa time tengok cerita tu.. HAHA.. Kelakar pun ada, takut pun ada.. Macam-macam ada.. Haha..

Balik dari tu kami menggila pulak dengan snap pic guna SPEK 3D.. HAHA.. Kalau dah dapat bergambar, memang tak ahh kitaorang.. Sanggup stop tepi jalan, snap pic dulu.. Time stop kat traffic light pon JADI.. HAHA.. Asyik gelak je kitaorang semalam..

Dari kiri Ika , aku , M , Hanis , Jihah..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan