Ahad, 29 Julai 2012

Diari 1 ~~ Dugaan dalam kesakitan


Assalamulaikum semua.. Entry ni dah lama sebenarnya.. Nak cerita perkara yang berlaku seminggu sebelum puasa dan hari mendapat result UPU.. 13 Julai 2012 , result UPU keluar , tapi aku demam + ulser keliling mulut + sakit tekak.. Dalam semiggu sebelum puasa aku kena demam dan tak boleh makan apa2 langsung kecuali minum susu dan air suam.. Berat badan memang turun dan badan nampak susut.. Demam yang paling teruk aku pernah kena.. Walaupun demam , tapi aku haaaapppy sebab dapat masuk UM.. Alhamdulillah , ada hikmah aku demam.. Time tu terus peluk mak , sebab mak ada kat sebelah tengah bagi aku makan ubat.. Tu pun Najihah yang tolong checkkan tuk aku dan my best fren M.. Alhamdulillah syukur sangat2.. Segala penantian dan pengorbanan aku selama ni berbaloi.. So, sekarang tgh prepare sikit2 persiapan tuk ke sana bulan 9 nanti.. Doakan kejayaan aku dan rakan2 yang lain dalam menempuh perjalanan yang baru.. Amin Ya Rabb..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan