Khamis, 31 Mei 2012

Diari 1 ~~ Arra TENSION !!!!!!

Assalammulaikum semua.

Arghh , aku tension sangat2 hari ni.. Tension dengan kerja aku , masalah kawan , masalah itu , masalah ini.. Hmm , jangan mengeluh Arra!! Mengeluh tu tak baik.. Tapi , aku memang tension hari ni.. PC ari ni pulak la nak HANG pun.. Kejap2 SYSTEM ALERT.. Bebudak ni pun 1 , dah tau tak leh bukak banyak2 , dorang bukak jugak.. Haishh , tapi nak buat macam mana , dah kerja kan.. Tak baik mengeluh tau.. He He He.. :) senyum jap.. Tarik nafas dulu . fuhhhh.. Yang lebih tensionnye ,  bila aku teringat kat ex lama dulu.. Bila la hati aku ni nak lupakan dan lepaskan dia.. Aku nak hidup aku yang normal dulu , nak senyum dan tak pikir apa pun masalah yang ada.. Mesti semua nak macam tu kan.. Tenang je hidup , tapi kalau takda masalah pulak , kita takkan tahu apa erti hidup yang sebenar.. Betul tak readers?? Hah, so terimalah apa adanya dan cuba baiki kelemahan kita sendiri.. Hidup dalam keadaan POSITIF , barulah hati tenang.. Lagi 1  , SOLAT tu penting dan boleh tenangkan hati dan jiwa aku.. Lepas ni bolehlah solat , dan tenangkan hati jap.. Lari daripada masalah yang sedia ada ni.. Lepas tenang , moh sambung kerja balik.. He He He.. :):):)






Aku dah mula merepek , akibat daripada makan kerepek banyak2 time raya.. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan